+36 33 542 400 info@summit-dv.hu 2500 Esztergom, Dobogókői út 35.

Vállalati filozófia

A Summit D&V Kft. vállalati filozófiája

Vállalati jövőkép

Célunk egy globális szervezet lenni, amely folyamatosan egy lépéssel előre jár a változások kezelésében, új értéket teremt és nagy figyelmet fordít a társadalomra.

Irányítási alapelvek

Vállalati küldetés
Sikeresség elérése és álmok megvalósítása szilárd és tartós üzleti tevékenységen keresztül.
Irányítási stílus
Elsődleges fontosság tulajdonítása az integritásnak és hatékony irányításnak, az egyén legnagyobb tisztelete mellett.
Vállalati kultúra
Életerővel teli és újításokra ösztönző vállalati kultúra kialakítása.

Tevékenységi irányelvek

  • Becsületes és nyílt eljárások a Sumitomo Corporation üzleti filozófiája alapján és az irányítási alapelvekkel összhangban.
  • A törvények és rendeletek betartása a legmagasabb etikai normák fenntartása mellett.
  • Magas hangsúly helyezése az átláthatóságra és nyitottságra.
  • Nagy jelentőség tulajdonítása a globális környezet védelmének.
  • Figyelem fordítása a társadalomra hasznos vállalati tagként.
  • Csapatmunka és integrált vállalati erő elérése az aktív kommunikáció révén.
  • Világos célok kitűzése és lelkesedéssel történő elérése.

A Sumitomo üzleti filozófiája

A Sumitomo Vállalatcsoport Vállalatvezetési Alapelvei és Tevékenységeire vonatkozó Iránymutatásainak alapja a Sumitomo Üzleti Filozófiája, amely a Sumitomo Csoport megalakulása óta eltelt 400 évben generációról generációra öröklődik.

A Sumitomo Üzleti Filozófiája több generáción keresztül, folyamatosan alakul, alapja a Sumitomo család alapítója, Masatomo Sumitomo (1585-1652) által írt “Monjuin Shiigaki”, Az alapító intelmei, amely összefoglalja a kereskedők számára legfontosabb szabályokat. A Sumitomo Üzleti Filozófiája alapelveit az Üzleti Alapelvek két cikke tartalmazza.

Üzleti alapelvek

1. cikk A Sumitomo erősségének és prosperitásának forrása, hogy üzleti tevékenysége során az integritására és a józan gazdálkodásra helyezi az elsődleges hangsúlyt.

2. cikk A Sumitomo, a folyamatosan változó környezethez való eredményes alkalmazkodás érdekében előrelátó és rugalmas. Azonban semmilyen körülmények között nem törekszik könnyen elérhető nyereségre, és nem cselekszik józan belátás nélkül.

Az 1. cikk az integritást, a tisztességet helyezi minden elé, míg a 2. cikk a nyereség gyors és tisztességes elérése érdekében szükséges vállalkozói szellem fontosságát hangsúlyozza, ugyanakkor kiemeli a változó társadalmi környezethez való alkalmazkodás fontosságát, az üzleti tevékenységek megújításának szükségességét a könnyen elérhető nyereségre törekvés vagy a megalapozatlan cselekvés tilalma mellett.
A Sumitomo Üzleti Filozófiája, amely Az alapító intelmei megszületése óta generációról generációra öröklődik, továbbra is azokat az örökérvényű alapelveket fogalmazza meg, amelyek a Sumitomo Csoporthoz tartozó vállalatokat vezérlik üzleti tevékenységük során.
A Sumitomo Üzleti Filozófiája számos további hitvallást is magában foglal.
Így például a következőt: „A saját haszon és a mások haszna, a magán- és a közérdek egy és ugyanaz.” Más szóval, a Sumitomo üzleti tevékenysége járjon haszonnal a Sumitomo számára, ugyanakkor szolgálja a nemzet és a társadalom javát is. A Sumitomo Vállalatcsoporthoz tartozó vállalatoknak mindig ezt a szemléletet kell követniük.

A második hitvallás a „Grandiózus Terv”. Ez a rézbányászat, a Sumitomo valaha alaptevékenységének számító tevékenység aranykorából származik, amihez elengedhetetlen volt a hosszú távú vízió és a folyamatos erőfeszítés. A Vállalat korábbi vezetése a szélesebb kontextusban és hosszú távú perspektívákban gondolkodás, az egész nemzet és a társadalom javát szolgáló, előrelátó működés szemléletét hagyta örökül a vállalat mindenkori vezetőire.

A harmadik hitvallás: „Számunkra az ember a legnagyobb érték.” Az emberi erőforrás folyamatos kiművelése, fejlesztése az idők során a legfontosabb cél volt számunkra.

Ezért a Sumitomo Üzleti Filozófiája hangsúlyozza a vállalkozó szellem fontosságát, ami ahhoz szükséges, hogy a vállalat mindig egy lépéssel a változások előtt járjon, kiemeli az integritás és a józan gazdálkodás, valamint a könnyű haszonszerzés elkerülésének fontosságát, a közjó szolgálatát, és a hosszú távú gondolkodás jelentőségét. A Sumitomo Vállalatcsoport ezen üzleti filozófia jegyében tevékenykedik immár több mint 400 éve.